Klantenservice
Waarmee kunnen we je helpen?

Waarmee kunnen we je helpen?
Vanwege de exclusiviteit van de merken die wij verkopen en een kleine voorraad kan het voorkomen dat na uw bestelling blijkt dat een product op dat moment niet meer leverbaar is. Wij nemen dan direct contact met u op voor een alternatief, mocht dit niet lukken dan storten wij uw geld terug.
Onder de €75 betaal je de verzendkosten, hierboven is de verzending gratis! De verzendkosten binnen Nederland bedragen €5,95 per bestelling.
De verzendkosten buiten Nederland verschillen per land en kunt u berekenen in de checkout.
- Nederland voor 14:00 besteld, vandaag verzonden.
- Voor bestellingen binnen Europa kunt u 3 tot 5 werkdagen aanhouden
- Buiten Europa 7 tot 20 werkdagen
Wat leuk dat u een bestelling bij ons hebt geplaatst! U kunt de status van uw bestelling gemakkelijk zelf nagaan op Parismode.nl.
1. Log in met uw account op Parismode.nl.
2. Kies in het linkermenu voor de optie 'Mijn bestellingen'.
3. Klik op uw bestelling voor meer informatie over de status.
Is de status niet duidelijk? Dan helpen wij u graag bij onze Klantenservice. We staan voor u klaar!
Wij maken het u graag zo gemakkelijk mogelijk om een bestelling bij ons te doen. Om te betalen op parismode.nl kunt u gebruik maken van:
- iDeal
- PayPal
- Klarna
- Mastercard & Visa
- American Express
- Mister Cash
Oeps, dat is niet de bedoeling. Dit lossen wij graag voor jou op. We kunnen je het snelste helpen in onze winkels. Als je langs komt met het artikel en de aankoopbon (of het bijbehorende bankafschrift of ordernummer), dan bekijken we ter plekke wat er mis gaat en bieden we jou een passende oplossing.
Ben je niet in de gelegenheid om langs te komen of woon je erg ver weg? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. We bespreken graag de mogelijkheden.
Wij geven geen garantie op enig soort van bedrukking of beplakking van het artikel dat u bij ons heeft gekocht: strassteentjes, studs, bolletjes, franjes of plakletters. Wij geven geen garantie op accessoires zoals oorbellen, kettingen, armbanden, horloges, riemen en tasjes. Wij geven geen garantie op ritsen, knopen of enig soort sluitingen. Wij geven geen garantie op panty's. Wij geven geen garantie op artikelen uit de sale
U heeft garantie op alle artikelen die u bij de Paris Mode koopt. De precieze garantietermijn verschilt sterk per merk en per artikel. Als uw aankoop een gebrek vertoont, dan staan wij klaar om u te helpen. Neem voor vragen over de exacte garantietermijn gerust contact op met onze Klantenservice, of kom langs in één van onze winkels!
In onze winkel
Jazeker, je bent welkom om jouw bestelling binnen 14 dagen te ruilen in één van onze winkels. De artikelen dienen ongebruikt en ongedragen te zijn en in de originele verpakking te zitten met de aangehechte prijskaartjes.
Via webshop
Wil jij een product ruilen of retourneren? Dat kan! Via onderstaande link kun je eenvoudig en snel je ruiling of retour aanmelden.
Sporen van parfum, rook of zweet:
Sporen van wasmiddel:
Tevens worden alle artikelen op sporen van wasmiddel gecontroleerd. Een uitgewassen product kan vanzelfsprekend niet retour. Parismode.nl behoudt zich ten alle tijden het recht voor rerouren te weigeren.
Retourformulier vind je hier
In onze winkel
Jazeker, je kunt jouw aankopen binnen 14 dagen aan ons retourneren in één van onze winkels. Je mag jouw aankopen thuis passen zoals je dat ook in onze winkels zou doen. De artikelen dienen ongebruikt en ongedragen te zijn en in de originele verpakking te zitten met de aangehechte prijskaartjes.
Via webshop
Wil jij een product ruilen of retourneren? Dat kan! Via onderstaande link kun je eenvoudig en snel je ruiling of retour aanmelden.
Sporen van parfum, rook of zweet:
Sporen van wasmiddel:
Tevens worden alle artikelen op sporen van wasmiddel gecontroleerd. Een uitgewassen product kan vanzelfsprekend niet retour. Parismode.nl behoudt zich ten alle tijden het recht voor rerouren te weigeren.
Retourformulier vind je hier
Ja je betaald de verzendkosten voor het terugsturen naar Paris Mode, de kosten zijn afhankelijk van de vervoerder die jij kiest.
Woon je niet in Nederland dan kun je het pakket terugsturen met een vervoerder naar keuze.
U heeft geen account nodig om een aankoop te doen.
Als u zich bij ons registreert, zult u via uw Parismode.nl-account van de volgende voordelen gebruik kunnen maken:
- Bekijk de bestelstatus.
- Vraag uw retour of ruiling rechtstreeks via uw account aan.
- Krijg toegang tot uw verlanglijst.
- Beheer uw accountgegevens, bestelgeschiedenis en e-mailvoorkeuren.
- Bewaar uw adressen & betaalgegevens zodat u de volgende keer nog sneller kunt winkelen.
Wat leuk dat u een bestelling bij ons hebt geplaatst! U kunt de status van uw bestelling gemakkelijk zelf nagaan op parismode.nl.
1. Log in met uw account op parismode.nl.
2. Kies in het linkermenu voor de optie 'Mijn bestellingen'.
3. Klik op uw bestelling voor meer informatie over de status.
Is de status niet duidelijk? Dan helpen wij u graag bij onze Klantenservice. We staan voor u klaar!
Follow us on the gram